7th Sept 2011 - ''Paris Hilton [M] Mencari BFF 2011"

ASSALAMUALAIKUM

ini bannernyer :)



''Paris Hilton [M] Mencari BFF 2011"

Kenapa saya jOin blOg neh?
td paris datang tinggalkan link kt shOut ct...sO, da memang kebiasaan ct terjah blOg Orang yang tinggalkan link...pergi blOg paris...terjumpe la bende neh...ase cam berminat je nak jOin...lagipOwn..nak la tambahkan kenalan kan...arap2 paris sudi plih ct (ayat xley bla)...kita kan baru kenal..nk truskan kenal..hahahaha... ntah pape la ct merepek ni...ct tulis cepat2 neh...sbb waktu kerja da nk abes...takOt xsempat....ini je ct dapat taip..sOri sayang :D..

pada yang nk jOin..
klik la link kt atas tu k ...
Oklah...itu ajew k...
nak balik daa...
luv u alll :D

p/s: balik dulu :D

3 comments:

Paris Hilton (M) said...

hehe tenkiu...ooo ngelat keje ye...
jom jln2 mkn pasembuq...:p

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

semoga dapat banyak kenalan ye :)

ctk said...

Paris hilton : hehehe...kejap je...semata-mata nak join kamo punye contest...hahahaha...laju je taip td taw :D


::ini belog saya . cinta hati saya::
=trime kaseh ye syg :D

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥