07th Oct 2011 - Bukti Cinta Pada Siapa? =.=

ASSALAMUALAIKUM

Oklah, nak bg takzirah je ckit
td ct tertengOk cter ape ntah

ustaz tu kata
kita selalu mintak bukti cinta dr kekasih kita
'apa bukti awak cintakan saya?'
pernah x? xpenah?
em Okay, mybe ct sOrang je :P

tapi pernah x kita buktikan cinta kita pada tuhan?
berkorban untuk tuhan?
ct pOn mula terpikir
em tetibe tertunduk malu

hOhO...terasa jugak
bukan jugak!
agak laa jugakkk!
hehehe..

sO,same2 la kita tunjukkan bukti cinta kita kepada tuhan
xyah nk mintak sangat bukti2 cinta dari kekasih kita
kalau cinta kita pada tuhan pOn xdapat nk buktikan
klau tuhan tanya kamu,apa kamu nak jawab???
ha jawab ha jawab
aik..sensitip plak ct.
huhuhuhu



JUMAAT NI KENA TAKZIRAH CIKIT
LAU X, LALAI PULAK :)


p/s : im sOrry, ct xreti nak bg takzirah
pkai ayat ct je
janji tajok xlari kan..
hehehe

28 comments:

Azyan said...

saya pun terasa *tunduk muka*

DRceria said...

huhuuuuu..... DRC pun tunduk segan silu pada Tuhan....

Rara. said...

errk! serious laa terasa.

Fatin Sallehuddin said...

km pon tunduk rapat huhu~

Zul Fattah said...

erm.. sama-samalah kita fikir2kan.. skrang ni, aku dah tak couple.. sebab ia haram.

Cik tikah said...

pernah terfikir :)

miratun madihah said...

terasa, tapi itu dulu,hehe

Ujie said...

bukti cintakan Allah..taat perintahnya.

stellaizz said...

tunduk segan silu

LOLLYSHOPE said...

btul la.. seyes terasa.. huhu.. pas bc blog nie trus bc yasin.. da lame tak bca.. thanks untuk kesedaran nie..

jom la g blog..

Cik Orkid said...

ouh mai ~ hehe

budak penjara said...

like ustz tu

♥ p a a n i ♥ said...

like this post :)

Xavi De said...

naseb baek pakcik xde awekx..
so xde nk mintak bukti2 jadah sume nie..haha

bella luna said...

bella hanya mampu tersenyum,kdg2 diri nie alpa jugak ,.thanks ct mengingatkan (:

CikHoneyBee said...

ehem.. cikhoneybee terkedu! my ct..tengkiu egt kn kite :)

hyz said...

ikut perintahNYA

aimie amalina said...

huuuuu
selalu sedih
sebb x kuat utk jadi org cm ni
huhuhu =(

little monster said...

hihi tersedak saya kat sini (terasa), insyaAllah cuba baiki diri

Khairull-Dean said...

hehehe... terasa gak la... betul tu apa nak heran ngan cinta sesama manusia nie kan... cinta yang agung iaitu cinta manusia dengan Tuhan pom manusia khianati... nie kan pula cinta manusia sesama manusia... heheheee.... :)
p/s : cintailah Tuhan sebelum cintai manusia....

Tukang Karut said...

tazkirah ringkas... hoho...

suha said...

samalah kita.

lets make change a chance! betul ke ayat suha ni? hehe

Izzuddin Fauzi said...

hmmmm.... -_- (insaf mood~~)

Siti Mashitah Saidin said...

betul2. kita jgn sayang org lebih dr sayang allah. <---kata kat diri sendiri sama.

tiefazatie said...

aah..tau xpe..kan2..erm..

Nazz@Purple said...

betul tu.

Run Away said...

Sy tunduk pai ke lantai dah ni ct.....;d

Azmi Khan said...

kalau kita berjaya buktikan buktikan cinta kita kpd Allah,
kita tidak akan mintak bukti cinta dr kekasih kita.......

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥