10th May 2012 - Wow Banyaknyer Mainan...

ASSALAMUALAIKUM

lau jadi kanak2
tentu dpt bli semua ni :D
tp ade lg ke kanak2 nk sume ni?
asek2 ipad ja, nset ka, xpon laptop
amboiii...bertuah btoi








p/s: baru balik dr batu pahat :)
pd Pn.Ungu Violet...dapat baby cepat2 ye :D

15 comments:

DRceria said...

CTK kt Batu Pahat lagi ker???

ctk said...

da balik da DRC...gambar kat batu pahat la tuh..hehe

Suha said...

kalau tanya suha masa kecik dulu, mesti semua suha nak :P

nida husna said...

barang kanak2 mmg comel :)

NAL said...

zaman kanak-kanak adalah satu zaman yang best..pasti semua org tak dpt lupakan semuanya ^^

Hanamiko Sakura said...

a'a.. budak2 zaman sekarang tak main tu sume.. huhu

Ungu Violet said...

e'eh dh tukar status laa...hehe..

tenkiu dear...take care..:)

Ujie said...

hurm..knk2 skrg dah tak pandang benda ni. esp. yg dok bandar. Bising nak hp/ipad tu ada la..

Nafisah Ruslan said...

saya gila mainan! kalau nampak mainan mesti rasa nak beli semua tapi orang mesti kata "dah besar pun nak main mainan lagi, macam budak2" hehehe

Tukang Karut said...

ct... sila pakai seluar pendek ye...

iera wahira said...

kuat kamu shopping kAt johor...hihihi
nnt kite g shoppingsame lak ok?

sis92 said...

uwaahh mmg best jd kanak2
dulu sis smpai nangis2 mintak atok nk patung ala2 barbie yg mata dia boleh tutup buka tutup bukak..
haha lma2 jadi takot dh tk main , mbazir betol har har

Cik tikah said...

teringin jadi kanak kanak ribena yer ct? hehe

Hanim Irsyad said...

kalau jadi kecik-2 balek. orang nak beli teddy bear banyak-2!!! hehehe

dhiera said...

dulu masa kecik2 tempat macam ni la cari dulu~ kan

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥