19th Mei 2012 - Maafkan Saya =.=

ASSALAMUALAIKUM

setiap manusia xlepas dr buat silap
mungkin kita xsedar rmai yang duk mengata kita kat belakang
depan2 mungkin dorg duk ketawa2 ngan kita
belakang2 sape thu?



kalau anda sedar ada berbuat silap dengan sape2
mintak la maaf dengan segera
beri penjelasan yang sepatutnya
insyaallah arap2 xder lagi orang yang duk bawak mulut kesana kemari
tkot last2 kita gak merana sebab kawan2 sume lari



APEPON CT NAK MINTAK MAAF PADA KAWAN2 BLOGGER SEKALIAN
terkomen terok ka,ct ni menyibuk ka
SORI LAH YE, MACAM NI LAH CT :)

p/s :update sbb nk tunjuk gambo kucen ja..comey...haha :P

16 comments:

♥ MS ♥ said...

dimaafkan :D allah hai, comel gile kucen tuhhhh. eeiii geram!

Ujie said...

ct dgn akak..no problem. sume ok.

tapi kalau ada pun..akak tak amik ati sbb ni kan kat alam maya. kita tulis lain..org baca/paham lain.

Nafisah Ruslan said...

fisa pun mintak maaf jugak ek ct.. kot2 tersalah komen ke.. huhu

sis92 said...

alololo sis pun mintak maaf tau :)

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Tak ada apa dengan aku semuanya ok.

DRceria said...

jangan sedehh3....huhuh

Cik tikah said...

betul, x salah pun kalau minta maaf tpi cik tikah susah nk mitak maaf :p

Mizz ErMa said...

betul3..maafkan sy jgk kalo selama nih, sy ade terkasar bahasa kat belog ctk..ha ah, lama betul x singgah sni, belog pon da bertukar wajah, cantik..hehe

Hanamiko Sakura said...

saya baru kenal akak.. tak salah pape pun.. ^__^

bukanretis said...

maaf itu sifat yg ohsem. mintak maap kalo ada trkumen yg xbest. :)

Mish eika :) said...

sorry kan senang nak sebut . cuma keegoan nya lah yg membuat kan sukar untuk minta maaf ;)

juanz said...

bru skang nk mtk maaf? ayoyoyoyo.... tiada maaf bgmu.... huh! ;p

Tukang Karut said...

tak kan mintak maaf je kot? tak ada ke kuih kuih ke kopi kopi ke?

Hanim Irsyad said...

dimaafkan my dear.. hehe. nak mintak maaf jugak kat CK. hehe.

CikMai said...

baru harini kenal awak , harap kita boleh jadi kawan lepas nie (^___^)v

FEDO said...

Wah.Kucing. Cumil. :)

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥