4th May 2012 - Tanah Bertemu Tanah Jua :)

ASSALAMUALAIKUM

ari ni ari jumaat
muhasabah diri okay



p/s : kita sume sama disisi tuhan..

8 comments:

Hanamiko Sakura said...

:)

sis92 said...

setinggi mana darjah kita , semiskin mana kita di dunia..kita kembali pada Allah juga..kita semua sama saja tarafnya di hadapan Allah :)

DRceria said...

huhuhu... takotnyeee.... :(

Ujie said...

so..jgn pandang rendah kat org, atau rasa sgt rendah diri. kan??

Nafisah Ruslan said...

walau cerdik pandai macam mana pun kita, tapi kita tak kenal pencipta, rugilah kita, samalah kita dengan org yang mula2 nak cerdik.

Ezad Skytech said...

kita semua sama ja...miskin atau kaya cuma di dunia saja...bila tiba saat tu nanti..kita semua ditempatkan di tempat yg sama...

Suha said...

betul ct. tak kira berapa tinggi status kita di dunia, kita semua sama disisi Allah. thanks ct :)

yusuflaili(Goku) said...

salam;
sama2 masuk dalam tanah,sama dimakan cacing dan ulat.

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥