04th Jun 2012 - Bukan Entri Jiwang-Jiwang :P

ASSALAMUALAIKUM

walaupon dunia kita berbeza
tapi sayang saya pada awk macam ni haaa



tapi bila awk selalu buat saya


melihat gambar2 awak dan dia


saya rasa macam


xpaham?buat2 paham je ler..


p/s: SAYANGILAH LAH YANG MENYAYANGI :P

21 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

amboi.. pandai betul monyet tu tengok2 gambar dekat dslr.. hehehe

i love u ctk :)

Zul Fattah said...

tak sanggup aku menyanyangi si dia.. wlaupun bnyak kali cuba menyanyanginya.. namun tak boleh jgak.. bukan jodoh agaknya..

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Faham sesanggat bila org tengah cintan-cintun ni,kejap suka kejap duka...aha! bisalah pandai2 kitalah ya kan?.

Ujie said...

Ehee..mcm ada mksud tersirat je ct..

Hasrina said...

macam faham

bukanretis said...

kalau bukan entri jiwang..ni entri ape ek? hihi

NAL said...

aneh jer tgk binatang2 tu..hehe

NAL said...

aneh jer tgk binatang2 tu..hehe

amranaiman said...

haha.. penceritaan yg menarik :D

Boni JLL3 said...

entri ni so sweet k..hehehe

Liyana Zahim said...

Kahkahkah.. Gambo sume takleh blah..

Prettywrite said...

kes curang ke ni?memang sesuai la to kill..ehehe..jangan buat k..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hehehe... rilekss... rileks

♥ Nana BamBam ♥ said...

sayang menyayang..cinta dikenang..wahh gituuuu :P

Tentang Kita said...

jeles ngan monyet tu...de camea nikon..saya ada olympus jer

CikMai said...

Faham2...hehehe....

cemburu tu boleh asalkan cemburu pada tempatnya ....

Semoga bahagia selalu :)

Tukang Karut said...

amboi... mesranya!

Ct Mawa said...

huhu..ni mesti kes cemburu..cemburu tandanya sayang..hehe..sabar je la eyh ctk :)

alif haris said...

cinta memang tak mengenal spesis..haha

Norlida Ramli said...

alololo..
kiutnyeeee =)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..so sweet...^^

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥