06th Jun 2012 - Rabu Dengan Kata2 : Nak Keluar Shopping

ASSALAMUALAIKUM

pada Dill dan TK
memang sepatutnya ct dah habis
tapi betul lah apa yang TK komen semalam tu
sabOr jer lah :')



ok2, hari ini ct mahu shopping
shopping mana yang penting jer lah..
memandangkan itu duit mak ambok ku =.="

semalam dah siap kemas baju2
hari ini nak kemas barang2 pulak
sabtu ct dah nak bertolak
banyak barang2 nak beli nie

oh untuk makluman Mizz Erma, Korn, Boni, Eyda, Hairy, Yotokuu
itu semua duit bil rumah sewa semester lepas
sudah tiada ler :P


p/s : terima kasih CtMawa dan Juanz yang nak tolong...hehehe

terima kasih juga untuk Kak Lily, Kak Ujie, Meerole, Prettywrite, ZulFattah, Izan, Robot, BelogKayangan, Hanamiko yang bagi semangat dan cadangan tu...ct akan cuba satu per satu :)

dan Syafiqa jom cari duit :D

21 comments:

eLL said...

ahah. rabu dengan kata-kata. baik buat rabu dengan gambar-gambar. hehe

KorN said...

Ohh yang semsterlpas pnya ke..ingt kan yang skrg punya.. bru nak pow.. Muehehe

Tukang Karut said...

betul tekaan ku... huhuhu... tak pe... teruskan belajar dan score...

Sayidah Nafisah Ruslan said...

habis semua blogger di tagnya.. hahaha
ctk lain dari yang lain..

leviu.. hehe

NAL said...

selamat bershopping :)

missSenget said...

Dah kt uitm ke CTK..?

juanz said...

Amboi nama juanz pn ada jgk yer.... Insyaallah bole tolong tp CT kenalah gi survey and check mata tu dulu yer. Dah mcm i ni plak BF u kan? kalo betul apa salahnya? huhuhu....

Boni JLL3 said...

di mana ada kemahuan di situ ada jalan.. :)

ascil.punye.lah said...

shopping ye?nak ikuttttt!

Ct Mawa said...

hehe..click yg kt sidebar 2 je kn??

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Semoga segalanye berjalan lancar...
All the Best..^^

juanz said...

Amboi nama juanz pn ada jgk yer.... Insyaallah bole tolong tp CT kenalah gi survey and check mata tu dulu yer. Dah mcm i ni plak BF u kan? kalo betul apa salahnya? huhuhu....

si robot comel said...

kita dah kemas dah,hehehe.

oh sama-sama cik ct. :)

Prettywrite said...

goodluck dear..n selamat bershopping :)

J.Syazwana said...

bestnya sopink !!
hari tuh sopink kat padang besar best gila. hehehe

hyz said...

lama kut x mai sini =)

ikaa sharin said...

kucing tuuu ohsem !

#err , maap . gua terfollow blog ohsem lu .

Zul Fattah said...

smoga Allah permudahkan urusan ctk..

khairul said...

hrp2 semua ya berjln lancar

ctk said...

Ell.. semalam xbanyak gambar, kata2 je banyak :D

korn : mmg xdpt nk pow...hehe

untuk TK yang disayangi.. terima kasih sangat2.. tetibe terharu dengan ko ni :P

belog kayangan : hehehe...terajin ckit...tenkiu...lebiu too :D

Juanz...amboi2 :).. ct gurau jerlah.. tolong klik nuff pon jadi ler :D

NAL, ascil, syazwana... hari jumaat plak kita sambung shopping yer (^_^)

Robot Comel.. bes r da siap kemas..

Hyz, memang lama sangat2 pon kamu xmai sini.. ingat kamu dah xsudi datang da.. kamu kan famous gitu :D

yang doakan ct tu..kak Lily, Prettywrite, Boni, Zul Fattah, Khairul ..'thank you' yer :D

ikaaa...thank follow :)

dill said...

ganbatte!

dill.

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥