07th June 2012 - Fakta atau Auta : Lelaki vs Perempuan (1)

ASSALAMUALAIKUM

tengok dan nilai



hehehe...
ct xtahu lah lelaki macam mana
tapi bagi ct memang fakta untuk perempuan tu kot :D


p/s: semalam baru suku benda jer shopping..beli kt 'pakcik din'..banyak barang yang xder..hari jumaat sambung lagi..kat tempat lain pula..huhuhu

30 comments:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

huhu yupsssss

MeeRole said...

betul la tu..laki memang mcm tu..haha

izan mama mia said...

heheeh...sukalah lelaki tu..tapi pompuan lebih mesra gitu..kan

eLL said...

nampak sangat perempuan ni banyak benda dia pikir serentak. sape nak dengar cakap sape pulak kan?

juanz said...

well..... fakta bkn auta yer....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..yup betul..setuju,... ;-)

Hanamiko Sakura said...

memang banyak beza antara lelaki dn perempuan.. ish ish ish.. haha

yusuflaili(Goku) said...

salam;
secara realitinya cam tu lah lelaki..hakikatnya ada jugak lelaki seperti Girls table tu...

YNA HERMOSA said...

laki mmg mcm tu, huhuhu

hi dear, lame kita x borak2 gossip2kan? kan? :)

J.Syazwana said...

perempuan mmg banyak cakap. tak boleh nak fokus satu benda jek. hehehe

NAL said...

setuju :)

anamizu kaito said...

hehe mmg gitu la kot kalo namenye POMPUAN =P





LUV,
cik ana

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

pompuan oh pompuan . mmg camtu kan . hhehe :)

Tukang Karut said...

tu kira fakta la tuh!

Prettywrite said...

macam2 mana pun tetap suka borak2 dengan kawan perempuan..naik seh..ore laki tak syok sangat nok bual pasal perkara yang lebih mendalam..hahaha

si robot comel said...

haha,betul betul. kalau perempuan bercampur aduk ceritanya :p

Ct Mawa said...

hahah..btul 2

Boni JLL3 said...

errrr.. ni fakta ke auta??hahaha

afzalsukasuki said...

hahaha sebab tu takleh dibawak msyuarat PIBG hahaha

Sayidah Nafisah Ruslan said...

perempuan ni kan memang suka berkongsi sampai tak sabar2 nak kongsi dengan semua yang ade kat sekelilingnya :p

terasa i.. haha

Nuriy Arisa said...

hahaha :D mmg betol pown.. perempuan kalau bercerite.. mmg x taw nk dga mne 1 :D

Zul Fattah said...

that true.. aku stuju..

CekbOlat-bOlat said...

betul ! betul ! betul !u dpt byangkan situasinye =..="

mmg riuhhh.. k

Ujie said...

Sbb tu akak seronok kalo dpt kumpul dgn adik & kakak2 akak..meriah. masing2 nk bercerita..

eita said...

pemikiran pompuan ni complicated sikit,..
tu yang banyak benda fikir serentak tu

deqjamucuxx said...

kdg2 pompuan ni dr 1 tajuk melompat ke tjuk yg len . smpai da xtau punca . hahahah :)

EyA edamanhatiku said...

meja pmpuan tu btul la sgt2 hehe..boys n girl r so different but we r lonely without each other..tp tefikir x, amacam lao meja 2 ada laki n pmpuan ek? jeng3

amranaiman said...

semua nk bercakap huhu z:P

♥ p a a n i ♥ said...

hhahaha alamak..terkena kt btg idung sendiri...;p

tiefazatie said...

haha..btol la tue..

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥