11th Jun 2012 - Jangan Tacau Pakwe Titew :P

ASSALAMUALAIKUM



alahai..tomey2...
da cunat ke belum...
kehkehkeh :P

28 comments:

amranaiman said...

sy dh cunat :P

Ct Mawa said...

hahahaha..super funny & cute!

Sayidah Nafisah Ruslan said...

tadi tengok wayang citer madagascar.. depan kitorang ada 1 kapel.. tengok2. alahai comelnya.. macam budak darjah satu je.. kecik je..

pandai betul diorang bercinta..

Elysa Sofia said...

Hahahahah entri ni comel :D ishh sian budak kecik tu :D

NAL said...

ahahhaa..memang cute la ctk. NAL bayangkan ni percintaan kanak-kanak di TASKA. ^^

UniMeOw said...

ermmm tacau yagi titew giget!!!

haha

MeeRole said...

caye da cunat la ct..hikhikhik

yusuflaili(Goku) said...

salam;
biasalah masa kecik2 dulu perangai macam monyet,semuanya monyet2 maka jadilah cinta monyet.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..kecik2 dah pandai cintan cintun yer.. :D

shera haifa said...

olololo..
tacau ehh.. hehe

syafiqakarim said...

haha ct.awark angan bani bani
amek pakwe itew taw.
itew tempeleng nantie.

missSenget said...

kecik2 da ade sifat protektif..


syabas betei..!

KorN said...

Hihihi.. aku malu ah nak comment tgk gmbr tu.. hahhaha

Zul Fattah said...

haha.. gatal sungguh budak2 skrang ni..

Leeya Hezlin said...

Assalam..
Lucu la..haha..cakap pun pelat lagi dah ada pakwe..

Prettywrite said...

ahah budak kecik mana yang da pandai bercinta ni?hehe

tiefazatie said...

hahaha..=p

Boni JLL3 said...

hahahhaa..tapi ni lah hakikatnya. budak2 dah pandai bercinta dan yang paling menakutkan, budak2 seawal ni dah pandai buat seks..

EmpayarUtama said...

hehe terkenang :)

Tukang Karut said...

kite dah lupa la kite dah cunat ke lum... awak cek la kite....

Mizz ErMa said...

hahaha..kelakar lah, mana ctk dapat katun nih? hihi

Hanamiko Sakura said...

hahaha :D serius comel XD

eita said...

tak faham lah budak2 sekarang ni..

CaYe Cik iLa said...

comel gle... sepuk kang bru taw... hehehe

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

terkadang rasa kelakar lihat gelagat budak kecil dah pandai bercinta...

terkadang menggeleng kepala melihat gelagat mereka.. lagaknya sperti org dewasa.. huhu

CikMai said...

hahahaha budak2 sekarang dh ekstremmmm...

eLL said...

alamak, pelat? hahaha

hyz said...

budak2 skg memang terlebih..... haha

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥