18th Jun 2012 - Cinta : Webcam :P

ASSALAMUALAIKUM



kadang2 orang yang kita kenal xsemestinya sama dengan orang yang kita inginkan
terimalah seadanya :)

18 comments:

Mohd Izzar said...

kehkeh.. betol tu cik ctk...

eLL said...

betul. kelainan itulah yang membawa kepada keserasian.

(motivasi cinta ewahhh)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

btol tu... kita xkan dapat seperti apa yg kita nak sepenuhnya.. :)

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Dan hargailah apa yang ada di depan mata.

kay_are said...

mendalam betul makne nye tu.. so jangan imagine lebih2 r kan =)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Hehe..Terimalah pasanagn kita apa adanye..^^

hairy said...

betul!!!! rmbut ja sama..hehe

Ct Mawa said...

haha..kalau dah macam nenek orang,,nak terima jugak ke?? :p

NAL said...

hurmmm..betul3x

Pengetua Speaker Sekolah said...

dah terima sangat2 dah..haha

chemay said...

hahaha sebab tu tak percaya kat orang yang kenal kat alam maya niii

Elysa Sofia said...

yang penting kena jumpa dia dulu,pastu tengok mcm mana hubungan tu seterusnya :)

CintaKhadijah said...

betol betol betol betol betol sngt2.. ^^

CintaKhadijah said...

betol la tu cik ctk.. ^^p

budakijaupendek said...

setuju! sangat2 setuju. eheh..

eita said...

terima lah seadanyer kan...

kelakar lah gambo tu...

Sayidah Nafisah Ruslan said...

dulu penah join chat2 dalam alam maya ni.. sekali dia invite tengok webcame dia.. bila approve je sekali dia bagi tunjuk anu dia.

pergh! terus tak mau main bende2 macam tu.. serik2..

amranaiman said...

haha biasa kena ni :D

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥