22th Jun 2012 - Tazkirah : Mulut Tuuuu...

ASSALAMUALAIKUM



jaga sikit mulut tu
nak cakap pandang2 orang sekeliling
setiap percakapan itu kan mencerminkan keperibadian seseorang
x gituuu??? :D

p/s: kang xpasal2 bakal mak mertua reject jadikan menantu :P

13 comments:

Ct Mawa said...

hahaha..lawak2..tp,,betul sangat tu..skrg mulut org bkn main celupar lg

hairy said...

hahahhahaha sengal ja! gila ganas pmpn tuh..HAHAHAHHAHA

NAL said...

mulut !! boleh tahan you alls...hahaha

Ujie said...

Betul tu ct.
Mmg realitinya ada org sebegini.
Hrp kita beringat..

ikaa sharin said...

amboiii , kemain lagi bahasa pompuan tuu . tekejut itew -..-

Sayidah Nafisah Ruslan said...

saya kalau tengah marah je baru keluar ayat carut2 ni.. heee

amranaiman said...

bukn mnntu.. laki pon reject dah :D

yana-feehily said...

hehehe.dasat. mmg tk elok pun ckp mcm tu. pakai tudung tp bahasa tak melambangkan penampilan..huhu

salam kenal. maaf baru balas kunjungan.. :)

chemay said...

hahaha chemay dengan geng2 memang cakap camtu kot.
tapi bila depan lecturer or someone yang lebih tua ke. or orang yang tak rapat dengan ktorg.
ktorang still tahu nak jaga adab.
:')

♥ Nana BamBam ♥ said...

muahaha...bila pandang pandang nampak menawan..

sekali bukak mulut....perghh...

reject terus...haha

eita said...

ayat xleh tahan tu..
ni sah2 kena rejek terus ni....

sebab tu lah kan ..kita ni jangan hanya memandang luaran..
luaran tak sama dengan dalaman..

CikMai said...

baik lelaki mahupun wanita. kalau mencarut mmg jatuh saham serta tidak awesome langsung.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tak menahan ayat tu..
Harap muka jer cantik.. :D

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥