23th Jun 2012 - Spontan Sabtu : Nak Perfect Punya Pasal :)

ASSALAMUALAIKUM







sempoi betul cikgu dorang neh
gunakan apa yang ada
hehehehe

p/s : pelajar2, sila belikan pembaris panjang untuk cikgu ye
tapi takot kena rotan plak...
adeh =.=

22 comments:

Ct Mawa said...

terkejut Mawa..haha

CikMai said...

bersungguh2 cikgu2 nie..terbaiklahh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

haha..sampai mcm tu sekali..adoilah..kreatif.. :D

KUKUMALU said...

Haha. Lawak2~

syafiqakarim said...

hahaha pun boleee

si robot comel said...

huih kreatif betul cikgu ni,haha

NAL said...

memang cikgu ni suka akan kesempurnaan..ahaha

Hanamiko Sakura said...

sangat kretif ><

ascil.punye.lah said...

hahahaha pon bole lah cikgu.berinovasi betul.

CekbOlat-bOlat said...

jihad dlm mnyampaikan ilmu.. ksnggupan seorg guru XD

Tukang Karut said...

ini namanya kedekut!

CikHoneyBee said...

perghh ... dahsyat betul cikgu tu. haha. lawak lawak

chemay said...

guna bangku untuk buat garisannn.
aaaaa~
sengal betul cikgu diaaa.
hahahaha

Cik tikah said...

hahaha.. guna ape je brg. terbaik!

Sayidah Nafisah Ruslan said...

gile kentang cikgu2 macam ni :p

cikpinky said...

cikgu terbek!

eita said...

kalau anak murid tak lulus jugak ni..
tak tahu lah..

izan mama mia said...

tu dio...hebat betol cikgu dio,..hahahaha

PotiaCasaDelarossa said...

perghhh!!! x leh blah cikgu dorg ni.. kreatif dan berdedikasi betol demi nak lahirkan pelajar cemerlang.. yg x leh blah tu siap angkat kerusi yg berat tu buat pembaris... ekekeke lawak tol lah..

syakey said...

hahaahaha

takdak benda lain ke yg boleh di buat pembaris

Mizz ErMa said...

cikgu mcm tu la yg kita cari..=P

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hahahhaha.... bersungguh2 cikgu... demi mengajar anak murid kan... cari alternatif lain... kreatif laa tu

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥