29th Jun 2012 - Tazkirah : Lupa

ASSALAMUALAIKUM



kadang-kadang kita terleka
lebih pentingkan dunia daripada akhirat
kita xsanggup biarkan 'someone' tertunggu-tunggu kita 'reply' chat, komen atau mesej
tapi kita sanggup pula biarkan Tuhan menunggu kita

*kadang-kadang ct pon macam ni


p/s: Ya Tuhan, ampunkan dosa-dosa kami

15 comments:

eLL said...

bimbang sangat kalau tak sempat komen status kawan-kawan sedangkan solat lg penting. *ingatan utk akak ni

missSenget said...

kan..selalu gak mcm ni..! T__T

Cik tikah said...

tak baik lewatkan solat :) tq for the reminder siti k <3

yusuflaili(Goku) said...

salam;
sebagai manusia yang lemah kita sering terleka' yesss..khutbah jumaat sikit!!.

syafiqakarim said...

banyak perkara yg meleka kan kita

DRceria said...

muhasabah ntuk diri DRC...

hairy said...

haha kdg2 sama juga cmni...dok ngadap ja bnda2 ni..haha

Ujie said...

Internet ni mmg mudah melalaikn kita kan..
Kena kuat lwn godaan internet & bisikn setan.

NAL said...

kdg2 memang kita leka..kalau ngadap internet ni walaupun 2 ke 3 jam tapi rasa mcm baru buka 2 ke 3 minit..

echa takashimaya said...

astagfirullahalazim :(
echa pon selalu jugak mcm ni.

Tukang Karut said...

hoho...ingat ingat mati tak tahu masa...

eita said...

kadang2 akak pun terlali jugak ni..

Boni JLL3 said...

betul tu. internet ni sangat sangat dan sangat melalaikan

Tihara said...

salam, :)

betul2 kadang2 akak pn ada gak jadi gitu..tapi bila teringat pernah share info ilmiah dgn orang lain..terus istigfar byk2 dan tunaikan yg sepatutnnya..lagi satu, ustat azhar pesan...baca Al Quran walaupun dua mukasurat sehari...ingat Allah, insya Allah. :)

CikMai said...

kadang2 mmg terlepas pandang soal mcm ni T__T

astagfirullah.

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥