02nd July 2012 - Cinta : Sia-Sia Sahaja

ASSALAMUALAIKUM



eh eh, bergurau pulak dia
jiwang ler sikit :P



10 comments:

NAL said...

ahahha..orang mcm tu memang tak jiwang rasanya :)

예쁜 said...

hahaha..lawak gila..mengong merajuk 80 tahun if bf jawab cmni

Boni JLL3 said...

hahahaha.. lain kali lempang je terus..hehehehe

eLL said...

wahahahaha, sakit hati bila dia buat lawak time serius macam nih

Pengetua Speaker Sekolah said...

haha..nak try lah..

Ujie said...

cinta manusia...andai seagung mana pun, mmg tak kekal & boleh berubah bila masa je.

tapi cinta manusia jd tak sia2 kalau ia membawa kpd cinta yg Esa.

Tukang Karut said...

malas nak bergurau...

afzalsukasuki said...

waste of time?tu bagi mereka yg belum tiba rasa kebertanggungjawaban padanya lagi :) dah sampai seru lautan api sanggup direnangi aww :D

Cik tikah said...

hahahahaha.. jahatlah laki tuh :P

hairy said...

haha jgn mimpi la nk jiwang..haha

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥