05th July 2012 : Fakta atau Auta : Saya Tak Cantik Pon

ASSALAMUALAIKUM



hahahahaha...
ada yang terasa ke ???? :P

banyak kali dah ct nampak caption2 macam ni
masing-masing merendah diri
hehehehe


p/s: kalau kita iyekan aje benda yang dia sendiri taip
merajuk pulak..
adeh =.="

11 comments:

예쁜 said...

haha..btul2..lawak btul

NAL said...

hahaha..NAL pun pernah jumpa jugak :)

Boni JLL3 said...

hahahaha.. saya tak tau nak komen apa..hehehe

eLL said...

haha.
ada. akak pernah niat dan buat.
:D

Cik tikah said...

hahaha.. tikah x pernah ckp diri tikah hodoh or cantik. i biasa-biasa je :P

Ujie said...

ya lorr..ikut logik, kalau rasa tak cantik mesti segan nak upload. bila dah ckp gitu, mestila dia harap kita puji. hmm..sian gak dgn org gini. moga kita terhindar.

hairy said...

hahaha msti ramai..tp sya x..haha

Tukang Karut said...

kalau dah buruk tu dan mengaku... kita terima je la...

eita said...

selalu jugak tengok tapi buat bodo je lah..

Mizz ErMa said...

hahaha..tang pic tu, penah la gak nmpk p tang caption tu, xpenah nampak la pulak..hehe

Atie Zakaria said...

btol jugk.. haha.. br prasan..

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥