12th July 2012 - Fakta atau Auta : Study Dalam Mimpi

ASSALAMUALAIMUM



selalu camni
hehehehe

11 comments:

hairy said...

haha sam lah msa stdy dulu tapi buku ats muka..HAHAHA

Sayidah Nafisah Ruslan said...

buku memang jadi ubat tido paling mujarab untuk fisa.. ehehe

cweet pinky said...

hahaha , betul lettew , nak berkesan , bace buku sejarah ..

Boni JLL3 said...

hahahaha.. kalau dah macam ni selalu, memang susah nak study nih..hehehe

Tukang Karut said...

ini namanya stado!

NAL said...

kalau tgk buku lama-lama, mulalah mata ni nak tutup serapatnya..adoi.

Hanamiko Sakura said...

memang fakta yang benar... hoho :p

Misz Nuriz said...

hahaha..
cakap tak serupa bikin kan!

eita said...

memang macam ni lah..
masa tak membaca takdenyer mengantuk..
pegang je buku..terus rasa mengantuk..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hahahahhahahaha

terasa laa plak...

sebab masa zaman study dulu.. mmg gitu.. hehehhehe

Cik tikah said...

memang selalu je mcm ni =,='

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥