17th Julai 2012 - Ralat :P

ASSALAMUALAIKUM

amboi kontroversi pulak entri tu
korang jangan buat ct serba salah
itu bukan ct
itu bakal akak iparkuuuuu

mak eden yang tengah sarungkan cincin tu
ct excited sebab abang ct orang first dalam keluarga yang akan berkahwin
hehehehe
semoga mereka kekal :D

tapi insyallah ct akan bertunang
cuma bukan sekarang ler
hohohoho

p/s: maaf semua ye
malu den =.="

15 comments:

Cik tikah said...

muka akak ipar sama macam muka ctk ler. hahaha

DRceria said...

AHHAHAHAA... tau takoott.. :P

KUKUMALU said...

yo yo

Tipah tertipu,,,,,,,,

Terbang Bersamaku said...

gembira mendengar kamu bahgai..semoga sentiasa ceria sahabat.....=)

Hanamiko Sakura said...

cehh~ ingatkan kak Ct yang tunang.. kihkihkih

yusuflaili(Goku) said...

salam;
LOOOOoo!..ingatkan awak tadi,tapi kalau awak bagus jugak kawen awal ni.hahahaaa!.

eLL said...

hohoho,
takpe, tkpe

Boni Kacak said...

hahahaha.. mati2 ingatkan dia yang bertunang..haha

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alamkkk kitrg tersalah org laa ni yerrk...hehe

xpe, xlama laaa tu..hehehehehe

eita said...

laaaaa.....ye ye lah akak ni ingat ctk semalam..
hampeh betol...

waaaa...mesti suka sangat ni nak dapat kakak ipar kan...

hairy said...

wow!! haha..xsbr ke?

Pengetua Speaker Sekolah said...

xsabo la tu nak tunang..haha

teha said...

haishh.. bile ctk pulak yg nk brtunang ? hahaha !

Sayidah Nafisah Ruslan said...

laaa... ingatkan ct yang bertunang.. kontroversi betul :p

semoga lepas ni cepat2 lah ke jinjang pelamin ye.. tahniah untuk abg ct :)

juanz said...

kalau tunang sekarang pun xde masalah kan? ekkeeke....

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥