1st July 2012 - Sehari Satu Kenangan : Biskutku

ASSALAMUALAIKUM

pernah alami x???



hahahaha
benda ni memang selalu jadi kat ct
mudah sangat lembiknyer
terpaksa amek sudu
xpon ct ambil biskut lain untuk cedok yang jatuh tu
hehehehe

p/s : hari ini da mula kerja baru
doakan staff disitu baik2 semuanya
aamiin :)

13 comments:

hairy said...

eee!! hery xsuka..klo ada roti lmbik dlm air tobat xmkn dah..haha..xtau knp jd cmtu pdhal dlm perut sma ja..haha

syafiqakarim said...

haha selaluuuu
*ah.moga baik baik semua ;p

Pykaa Pdott said...

hehe . same la kita ct ooi .

예쁜 said...

haha..sama la kte..oh yeke??ctk fighting!

Novelgurl said...

haha.selalu gak..All the best ctk! keje rajin2 nee..jgn playing truant arr..hehe.

yusuflaili(Goku) said...

salam;
Laaaa,pasal makan biskutn je..tak ada nasik lemak atau ayam penyekke??.

DRceria said...

CTK keje ape skg ni??

Akulah Hero said...

dah jatuh, pegi cedok balik biskut yg dah lemas tu guna biskut yg sebelah lg kat tangan..ekekeke
http://akulahhero.blogspot.com/2012/06/30-sen-pun-nak-kedekut.html
[follow2~]

anamizu kaito said...

celup lama sgt lettew =P







Luv,
cik ana

CintaKhadijah said...

ta shuke mcm ni.. huhu..

cweet pinky said...

selalu darr , bengang jerr , hahaha , bile dah lembik sangat , jadik tak berapa sedap larr ..

si kiut lavender said...

eh..sedap pa makan cenggitu

hihew...:D

izan mama mia said...

dulu2 masa dok hostel..sll makan camni..

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥