31th July 2012 - Pilihan Terbaik?

ASSALAMUALAIKUM

alhamdulillah...
masalah yang ct risaukan sangat tu dah pon selesai
terima kasih semua :)

p/s : sekarang terpikir nak berhenti kerja pula
nak fokuskan pada belajar
o.k ke k.o?

kalau kerja:
1. dapat duit sampingan tapi penat sikit
2. selalu kena tegur

kalau berhenti:
1. dapat fokus belajar
2. banyak masa untuk rehat sebab ambil 2 subjek je

erm...camne ye...

10 comments:

aiNa yaZiD said...

ikut kemampuan.. =) kdg2 kita x boleh paksa diri. Nanti smua bnda x menjadi. Tp kelebihan bg org yg blh n mampu buat 2 benda dlm 1 masa. =) all the best!

Cik tikah said...

kalau cik tikah, cik tikah prefer belajar! :)

eLL said...

kerja sambil belajar?

selamat berpuasa CT...

Sayidah Nafisah Ruslan said...

kalau dapat buat bisnes sendiri lagi bagus.
macam jual topap ke.
jual hotdog bilik ke bilik ke..

saya rasa untung macam tu. takdelah penat sangat.
tapi kalau nak yang bergaji tetap kenalah teruskan kerja yang sedia ada..

tak salah nak kerja sambil belajar

Tukang Karut said...

pilih yang terbaik... kalau tak ada duit pi mintak zakat... jangan nak malu2... zakat bukan untuk orang susah je...

juanz said...

berhenti jelah kot, fokus kt belajar...... :-)

PotiaCasaDelarossa said...

Belajar je la dulu. Dahulukan apa yg perlu di dahulukan ok.. Pelajaran tu lg penting...

sarah1410 said...

Nice entry. :D Maaf mengganggu ya. Nak tumpang promote sikit blh? :) Sy dpt tau cik siti minat pakai tudung bawal & tgh cr penyelesaian utk atasi masalah tudung bawal yg jarang. Hehe.

Tak perlu risau sbb saya ade jual inner dlm utk tudung bawal. :D

Berminat nak beli inner tudung bawal tak? :D

Kainnya sangat lembut, selesa & senang nak pakai. Paling best, tak panas pun & ringan sgt bile kita pakai. :)

Available colour : Black, dark grey, light grey, krim & putih.

Sementara stok masih ade. Mmg berbaloi². :)

Jika berminat, boleh terus hubungi : 012-9797763. :)

iera wahira said...

depend on urself dalim

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ikut pada kemampuan kita yerk..

mcm moon dulu, semester akhir, ambil 3 subjek.. moon keje sambil belajar...

wlpun badan letih, tp..alhamdulillah.. study tetap study.. sambil keje pon boleh study.. asalkan kita pandai guna masa yg terluang...

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥