26 Ogos 2012 - Kenangan : Spoil Je lah..Huhu

ASSALAMUALAIKUM



selalu terjadi cmni
malas sangat nak ambik pembaris
hehehe

11 comments:

Amanina said...

selalu jadi camtu jugak :D haha lama2 tak kisah dah senget benget, style jugak tuh kan

Pengetua Speaker Sekolah said...

garis je laju2 conpem tak lari landasan..haha

si robot comel said...

haha, tahu tape :D

Tukang Karut said...

kedekut nak beli pembaris la tuh!

yusuflaili(Goku) said...

tak boleh buat garisan lurus tanpa pembaris yer!.

eita said...

akak ada pembaris 3..nak ke?

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ahaakkkss.... sama lerrrrr =.='

Sayidah Nafisah Ruslan said...

saya lah orang yang tak suka pakai pembaris dengan liquid.. kalau salah tu, gariskan aje kat atas yg salah tu.. hehe

Raden Penerus said...

wonderful.. I like your blog.. I have follow your blog.. please visit and follow back.. thanks... (^_^)

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda...

hazwan hairy said...

mcm hery pemalas slalu wat cmni..bahaha

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥