31 Ogos 2012 - Cintai Tanah Airku, MERDEKA !!!

ASSALAMUALAIKUM

kali ni ct nak ucapkan
SELAMAT HARI KEMERDEKAAN YANG KE-55
pada semua2 para blogger yang mengenali ct
maupon yang tidak mengenali
atau lebih tepat kepada seluruh anak2 malaysia

sambutan dah xsemeriah dulu
lau dulu, semangat beli bendera yang ade coklat kat batang tu
semata2 nak makan coklat je sebenarnya
hahahha

*google pic

satu lagi, duduk depan tv buka siaran yang menyambut kemerdekaan
menunggu waktu tepat jam 12.00 malam
semangat kira sama2 dengan family
hehehe
sekarang tidak lagi
mungkin sebab masing2 semua bz
huhuhu


p/s : ape pon semoga negara kita akan terus bebas dari dijajah
dan kita semua mampu hidup dalam keadaan aman damai
aamiin...INSYAALLAH :)

10 comments:

Tukang Karut said...

merdeka...

Mohd Izzar said...

salam merdeka cik ctk :)

Sayidah Nafisah Ruslan said...

moga kita bebas dari pemikiran yang kolot dan sentiasa aman :)

Tukang Karut said...

Merdeka

PotiaCasaDelarossa said...

terasa mcm sedih sikit baca entry ni... zaman sekarang anak2 muda gemar sambut merdeka bukan utk di hayati .. tp utk kegembiraan berkumpul ramai2.. tgk bunga api...tgk konsert.. berapa ramai yg lekatkan bendera kecik tu kat kereta?? dulu ramaikan..sekrg x ada lagi...

p/s: masa kecik suka beli bendera tu krn dpt gula2 ekeke..

si robot comel said...

Aah, bendera yang ada coklat tu,memories

hazwan hairy said...

kat mna nk dpt bendera ni?haha..

Edy Fee said...

lama tak mkan gula2 tu.hhe syesly rindu zaman budak2

Atiqah Wadiah said...

heeee~lama x jenguk CTK :)

eita said...

lama x makan coklat bendera

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥