22th Sept 2012 - Spontan Sabtu : Makan

ASSALAMUALAIKUM 
 pernah alami situasi macam ni?
  
 
hahaha 
macam nak penampar je jawab camtu kan? :P


p/s: TK jgn mrh ye, dh thu dah kamu dh lme tukar link..ct je lupe nk save...sorry :D

6 comments:

StuntWomanWho :) said...

Hahah . kalau ika jadi waiter, dah lama dah sepak org tu :)

yen(toka ziizokukuto) said...

assalamualaikum ct :) per khabar,,,menjenguh member lama ni :)

Tukang Karut said...

dok aih... tak marah la... sayang kat ko ctk...

Sayidah Nafisah Ruslan said...

hehe.. selalunye ade je orang nak bungkus. sebab tu orang kedai tu tanye :)

Pengetua Speaker Sekolah said...

kalau aku bukan bg pnampar,kasi pinggan trus atas kpale..kehkehkeh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

memang nak penampar jer tu bg jawapn mcm tu.. :)

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥