27th Sept 2012 - Fakta atau Auta : Ambil Gambar

ASSALAMUALAIKUM


betul ke kalau lelaki nak tunjuk benda,
dia cuma ambil gambar benda tu je?

dan perempuan bila dia nak tunjuk benda
muka dia mesti kena ada sekali..?

ok...bagi ct, ia adalah fakta
hahahaha..
(mestilah kena ada bukti saya pon berada disitu  :P)

p/s: TK, sampai hati dikau membandingkan ku dengan mamak2
ceh!
Hairy...welcome backk! :)
Juanz...lepas kerja, kurang da minta duit :D
Eita...Insyaallah..hehehe
dan maaf di atas ralat dari diriku ye Belogkayangan..hehe

5 comments:

Ujie said...

Prmpuan biasanya suka glamer..

Tukang Karut said...

nasib baik aku bandingkan dengan mamak,... kalau dengan bangla cam mana? lebih terharu kan?

si robot comel said...

memang fakta weh :D
eh jap,lelaki pun kekdang camtu gak ;p

juanz said...

yup... fact... hahaha

Sayidah Nafisah Ruslan said...

perempuan ni memang suka abadikan segala benda dengan dirinya. baru gambar nampak cantik..hehehe

takpe ct. awak special betul..hehehe

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥