30th Okt 2012 - Selingan Selasa : Tuan Blog Hilang Seketika

ASSALAMUALAIKUM 

 mulai hari ahad hari tu, 
 ct dah bagi pinjam laptop ni kat adik ct 
 mungkin dalam 2 minggu kot 
ct bagi kat dia untuk siapkan assignment 

selalunya tiap2 minggu dia balik buat assignment guna komputer kat rumah 
(dia xda laptop)
 tapi mak xbagi dia balik minggu depan 
sebab kitorang xder kat rumah 
nak g johor 
jadi, ct korbankan lah laptop ct ni kat dia kejap 
huhuhu 

 so,malam ahad tu ct dah siapkan draft untuk beberapa hari.. 
ct xtahu bila ct dapat balik laptop ct tu 
walaupon tuan dia xda,
 harap2 blog ni hidup dengan entri2 merapunya.. 
hukhukhuk.. 

 terima kasih semua yang masih setia 
xder orang setia pon xpe,ct paham,
 ct pon dah lama xpergi lawat blog korang kan :D

 akhir kata 
jaga diri semua :)

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥