11th Nov 2012 - Sehari Satu Kenangan : Patung Kertas:D

ASSALAMUALAIKUM

   

 mainan budak perempuan .. 
xtahu lah ape yang best sgt main tukar2 pakaian ni
tapi main jugak..
hehehe :D
ada lagi x sekarang? 

11 comments:

POP said...

hahha..dulu minat main..skrg mcm ada lagi..hehehe :)

Baca dan jgn lupa kmen :)

http://pelik-oh-pelik.blogspot.com/2012/11/customer-service-is-important-what-do.html

♥ Nana BamBam ♥ said...

dalam kenangan tu ctk..teringat lagi nana penah main..huhu

cinta khadijah said...

dulu main kan sampai tercabut-cabut dia punya kepala. haha

FITRAH JAMIL said...

haha tak tau la ap yg best nye,..addicted kot

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Teringat zaman kanak² dulu..suka sgt main ni...^^

Sayidah Nafisah Ruslan said...

baju dengan patung nya cantik. dulu saya feveret sangat main patung kertas ni.
haa dulu harnganya 20sen. tapi sekarang dah rm1 kot.. mahal dah.. huhu

eita said...

akak pun minat jugak main ..rela tak belanja sebab nak beli mainan ni..
sekarang ni memang dah tak jupe pun...dah pupus agaknyer

si robot comel said...

ni permainan feveret time budak-budak dulu kot !

chemay said...

ehh rindunyaaa nak main ni!!!
dulu satu buku kecik tu rm5posen je kann?
heeee
;)

chiLleD...!! said...

bile fkir2 blik xtau pe yng bes ngan bnda ni...tukr2 bju, sngkut hndbag, pkaikn ksut...2 jer...hehe

saifudin said...

salam super sahabat,
tetap semangat dan sukses selalu ya
ditunggu kunjungan baliknya :)

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥