18th Nov 2012 - Sehari Satu Kenangan : Budak2 =.="

ASSALAMUALAIKUM

korang pernah x buat macam ni kecik2 dulu


hehehehe
ct mengaku ct pernah buat dulu2
bosan sangat kot
lagipon macam seronok je

sekarang, dah besar ni pon
kalau tiada orang, buat jugak
hahahaha
buas =.="

8 comments:

ANa Ahmad said...

hehe... hai.. saya ernah jugak jadi macam ni masa kecik2 dulu,, lagi best tu lawak dia p duduk meja makan orang masa tgh mkn tgk je makcik tu mkn..dia jadi heran.. hehe ;)

Ujie said...

Hehe..aksi santai. Bkn bdk2 je buat..

aiNa yaZiD said...

pernah jga buat cmtu masa kecik2~! huhuhu.. ^^

Terbang Bersamaku said...

pernah jugak buat mcm tue masa zaman kecil2 dulu..sekarang dha tak lagi lah..ehehehe..

CintaKhadijah said...

ck buat je lagi besar2 pon. slslu kena marah dengan ayah.. yela.. ayah2 kan nak anak2 dia kepit2 macam menantu idaman.. hikhik

chiLleD...!! said...

skrg pon buat lagi..hehe..

hazwan hairy said...

haha klo tua2 buat lagi xtau nk ckp..haha

Sayidah Nafisah Ruslan said...

rasanya semua org pernah kot buat macam ni.. hehehe

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥