09th Feb 2013 - Spontan : Tips Nak Tido.

ASSALAMUALAIKUM
(28 RabiulAwal 1434H)

kesian cikgu dapat anak murid camni..


petua: baca lah buku-buku yang banyak tulisan 
sambil baring ye
pasti mengantuk :P

* notes: novel xdibenarkan jika anda kaki novel..haha

12 comments:

Nurulee said...

Hahaha, sadissss.

waiman takwa said...

Ni memang cerita betul. Saya pesan pada pelajar saya, jika tak mau mengantuk dalam kelas, anda buat2 saya macam takde dalam kelas :)

syafiqakarim said...

err baca buku subj2 tu ngantuk kot
kalau novel,sanggup layan


hahha

Tukang Karut said...

hahahahga

Potia CasadelaroSsa said...

so kat situ nampak sgt cikgu tu ngajar buat pelajar ngatuk ekekeke

xila dot said...

hahaha memey kena troll itu cikgu..sian2..nice tips btw ;p

izan mama mia said...

mmg mujarap bc sambil baring ,boleh lelap terus

Sally Yatiey said...

hahaha. kesian cikgu ;D

Remy hazza said...

memang betul petua tu...kalau boleh baca terbalik...he3.....

Sayidah Nafisah Ruslan said...

hahahahahahahaha.. lawak gile!
kesian cikgu dia..

Ayie Abas said...

salam CTK :)

byk kan bergerak waktu siang atau pun bersenam...insya Allah waktu mlm mata cepat mengantuk..:)

Ezad Skytech said...

haha...petua tu mmg berkesan...mmg terus mengantuk je...tapi bagi kaki novel...tak berkesan...heee~

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥