14th Feb 2013 - Salah Timing Lah =.=

ASSALAMUALAIKUM



p/s: hangus, hitam, berasap, keras, xsedap :(

18 comments:

Remy hazza said...

conpius kejap...benda apa tu???/ he3... ada yg nampak cam sausage....

Potia CasadelaroSsa said...

pada mulanya nak simpati dgn CTK... tp masa taip ni terbahak2 gelak ekekekekek... potia pernah kenah gak menda ni baru jek awal bulan ni... hari tu beli karipap yg frozen punya..malas nak goreng so masuk microwave... sekali buat 2minit.. perghhh dah bukak nampak keemasan mesti lazat... ekekekke sekali inti dia kat dalam hangus... ekekekke nasib asa try mula2 tu buat 5 bijik jek... ekekekekek continue gelak....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Akak pun nak tanya..apa tu CT..?

izan mama mia said...

kekekekekeekeke...apa yg ctk masak nie....aih sampai keras hangus nih

Mrs Velentine said...

kejap2...apa benda tue...

Mrs Velentine said...

done u mobile

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermmm ermmmm...benda apa tu??

kopi pasta said...

ooo karipap sejuk beku yg terbakar...dpt teka sbb baca komen potia :P

Mas Zull said...

assalamualaikum CT...yer la apa tu???

Harith Iskandar said...

hahaha kenapa hangit tu...meh sini cek nak ajar masak... :p

Ujie said...

Apa kebenda tu ct oii?

Hanim Irsyad said...

ape mende tu ctk? huhu

TUAN BLOG C.T.K said...

hahahaha..teruk sgt ke rupenyer sampai semua xdapat teka pebende tu..bukn karipap la...itu sjuk beku..yg ni mentah2 lg...hahahaha..nanti ct cerita..tp malu lah plak..adeh..esk ye :D

Ezad Skytech said...

apa benda ni CTK? tak dpt nak cam la...hee~

Nor Salmi said...

Apa tu CT? Memang tak dapat agak..

C.T.K said...

potia jaat..gelakkan ct..uwaaaaaa...itu bukn yg frozen tp bru je buat ngan tangan...hahaha...
nti ct crite ye korang...hahahahahahahaha

potia said...

ekekekek... potia gelak sb potia dah kena jugak... ekeke sb tu bila tgk entry ni nak gelak sekali lg...

Sayidah Nafisah Ruslan said...

lepas ni cuba lagi eh.. kekekeke

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥