18th Feb 2013 - Cinta (Hanya Gambar) : Ego

ASSALAMUALAIKUM


betul ke idak???

p/s: masing-masing ada egonya
ish3 :P




Like FB Blog CTK :P

13 comments:

Diana Azis said...

Hahaha..memang betul la apa yang diceritakan dalam gambar..walaumacamana pun, cinta itu terpulang cara kita mencorakkannya..hehuuu.. :)

Marliyana Mk said...

ukhukhhuk..ego must go!!

nnti menyesal :)

anis suryanie said...

hehehe... betul la tu.. ego je lebih :)

hazwan hairy said...

hahaha betul nsb lah msih sgle..ermm sedih lak..wkakakaka

Ayie Abas said...

salam CTK :)

itulah sebabnya kerana ego tinggi segala kenangan indah selama bertahun2 boleh lenyap sekelip mata kan?

ayie save pic tu...:)

[PCL] said...

pcl tak reti nak ego2...hahaha, pecaya jangan !

UniMeOw said...

knp betol sangattttt~~??! :'(

eita said...

tak tau langsung pasal cinta ni

J.Syazwana said...

YE tepat sekali.
tp selalunya akram lah yg selalu mengalah.
hahaha :P

xila dot said...

sy seorang yg ego kuattt fuhhh2 syaitan tuh

Remy hazza said...

ego mengatsi segalanya... dua2 kena kurangkan ego..baru bahagia....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe..comel jer.. :)

Sayidah Nafisah Ruslan said...

betul2.. kalau salah seorang tak mula minta maaf dulu, mesti sampai kesudah tak melayan. lepas tu sakit sendiri.. huhu

*terkena sendiri*

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥