23th Feb 2013 - Info : Lelaki Emas..Bling Bling

ASSALAMUALAIKUM
 
Selama 15 hari. beberapa orang tukang emas telah bertungku lumus bekerja selama 18jam sehari bagi  menyiapkan sepasang baju yang dipenuhi emas untuk ahli perniagaan ini menyambut tahun baru 2013.

tengok r hasilnya...fuhyoooo @_@

wowwwww...penuh emas..
boleh berjalan ke ni..hahaha

Katanya: “Memakai baju emas memang menjadi satu daripada impian saya,”
 (untung la impian dah tercapai)

Ahli perniagaan terbabit memiliki emas seberat 10 kilogram membabitkan 10 rantai emas, enam gelang, 25 cincin dan seutas jam tangan.


p/s : ct xberapa suka emas, ct lebih suka jade..hahaha
p/s lagi : maaf xsempat BW..tunggu laptop siap servis...hoho

13 comments:

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Selipar Putih said...

biaq betoi emas..emas palsu ke tiruan?bpe karat 2?berat bpe?

nini said...

tu dia aih...tak takut kena ragut ke..hehe

Remy hazza said...

depa rompak dgn dia2 sekali....he3

potia casadelarossa said...

alamak..mcm mana nak ragut dia ni ni? susah ni sbb tak tau nak ragut tang mana... culik je lah ekekek

hana hadi said...

sama lah kita. hana xsuka emas. hana suka kristal dan pearl.hehe


tapi emas skrang naik. kalau beli skrang 10 tahun akan datang fuh, pokcik kayo..:)

xila dot said...

giler kaya nau.....!! grr culik dia jummm ;p

Mia Liana said...

wahhhh..... emas..... bahaya kalau dibuat jalan. kang dengan orangnya diculik sekali... huhuhuh

LiLy @ MaMaQiStInA said...

fuyooo...kaya nye orang ni..

anis suryanie said...

xkena culik ke die ni? huhu

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam CTK..
erkk.. dasat impian die..tp tercapai gak..
ermm.. mmg agak pelik...

Ezad Skytech said...

mmg bahaya kalau pakai baju ni kat luar...silap2 dgn tuan2 badan sekali kena kidnap...huhu~

Sayidah Nafisah Ruslan said...

pergh! pakcik kayo!.. haha

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥