26th Feb 2013 : Promote : Barang-Barang Kemudahan :P

ASSALAMUALAIKUM

sekarang  ni macam-macam kemudahan yang ada kan
kena kuarkan sedikit fulus je...hehehe

 tengok barang kat bawah ni :

1) tempat charger dan handphone
  
 
nampak kemas sikit kan..
xder la wayar2 tu berserabut :D

---------------------------------------------------- 

2) penyendal pintu untuk kanak-kanak..
  
kalau takot risau budak2 terkepit tangan..sendal benda ni kt pintu
comel2 lagi penyendal ni :D

-----------------------------------------------------------------

 3) pemotong epal dan sewaktu dengannya
 
wowwww...dipotong ngan cantik kan..
yang ni sesuai untuk sape2 yang malas macam ct
huhuhu

---------------------------------------------------

4) pengacau minuman
 
kalau xnak bagi sudu jatuh guna benda ni
ada penyendal kt gelas lg..
hehehe

------------------------------------------------

5) alat pemecah telur
ini memang untuk siapa2 yang sangat sukakan kekemasan
benda ni dapat membuatkan telur tu dikeluarkan dengan baik
dan juga dapat asingkan kuning n putih telur dengan senang :D

----------------------------------

5) klip untuk gelas
 
kalau rasa2 meja tu dah dipenuhi dengan benda2 penting semasa buat kerja,
boleh la guna benda ni
xder la air tu tumpah kat atas assignment kita ke, kertas2 kerja kita kan :)

berminat nak beli???
boleh survey kat facebook
harga pon murah2 je

xtahu la kenape ct promote
tuannyer xsuruh pon
mungkin sebab banyak barang-barang kreatif :D


p/s : siapa2 nak, beritahu ct,
kalau mood ct baik...ct bagi hadiah benda ni
tetibe je :P

21 comments:

Mia Liana said...

oooo sweetnya..... memang memudahkan...

Ayie Abas said...

salam CTK :)

barang2 made in japan eh..memang inovatif...:)

nini said...

nak nak...mudah2an masa ni ct ngan baik..hahahah...=p joke je k

[PCL] said...

gambar no.5 tu sy ada satu ..tu pon dapat hadiah dari blogger.. ), ni semua dari otak jepun ke?..tgk barangan dari sana je..

hafiz hafizol said...

Nanti ada rumah sendiri boleh la beli nie :P

anis suryanie said...

yang lain2 tu pernah tengok kat daiso.. kecuali yang no 1 tu.. hehehe.. menarik ni! TQ CTK :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

menarik semuanye...kreatif jer diorang ni kan..

kopi pasta said...

yang pemotong epal tu nampak ngeri kalu terlebih imiginasi. bayangkan epal tu diganti dgn tangan...tuttt, terbelah lapan =.='

xila dot said...

giler kiut!!!! nak nak yg pegang cwn tuh...cis asyik terkena paper dan tumpah je kan..usha jap

ÜShooting Stars//ieyan cinnamonÜ said...

unik dan senang tgk yang potong buah epal..grenti kalau potong takkan terpotong dgn jari jemari lagik hehe^^

Tinta Lana said...

Salam.

tempat charger tu..bagus juga ya..kat umah ni, banyak wayar charger, berserabut kepala. Ada bnda tu, kemas skit ^_^

Remy hazza said...

waaaa..... memang comel.....

Tihara said...

menarik jugak gadgets ni :)

eita said...

ala...ala..tomey nye

UniMeOw said...

suka yg 1st 2..kreatif & bguna sgt! :D

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wahhh kreatif sungguh..... cantik plak tu

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam CTK..
cantik dan kretip design2nye..
hihi..
yg belah epal tu mmg oshem! :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam CTK..
cantik dan kretip design2nye..
hihi..
yg belah epal tu mmg oshem! :)

Ezad Skytech said...

mereka ni mmg kreatif2 betul bab cipta benda2 mcm ni..:D

Sayidah Nafisah Ruslan said...

makin lama makin kreatif.. fisa suka barang2 macam ni :)

Anonymous said...

Click disini :
http://www.rm20segera.com/?r=afeyf92

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥