20th Feb 2013 - Wordless Wednesday : Kolam Ikan Rumahku

ASSALAMUALAIKUM

saja xdak motip



p/s: ikan apakah ini?
ct bagi makan je, xkenal pon..haha

*ish,xmenjadi lagi wordlessnya :P



Like FB Blog CTK :P

19 comments:

Potia CasadelaroSsa said...

ni lah ikan kap jepun...

Ayie Abas said...

salam CTK :)

cantik kolam ikan depan rumah CTK tu... :)

kena byk kerja kn bila bina kolam ikan mcm tu, kena bagi mkn kena cuci kolam...kena betul2 rajin

juanz said...

ikan koi kot....

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik..akak pun banyak nama ikan tak tau.. :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam ctk..
bestnye ade own kolam ikan kat umah..

besonye ikan putih tu.. huhuh..x pasti ikan ape.?

afzalsukasuki said...

besau ikan kap tu.warna putih tu nama apa?kim salam kat dia ea :D

anis suryanie said...

ikan kap tu :) hehehe

izan mama mia said...

ikan kap or koi...hahaha akak pun xtau nama ikan tu,..cer ct p tanya sendiri kat ikan tu wakakaaaa/...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermmm yg putih tu...adakah ikan kaloi? hehehe suka2 je belasah teka..

Diana Azis said...

ikan kap la ct..biasanya memang ikan ni dijadikan ikan hiasan di dalam kolam hiasan..hehehe :)

Ujie said...

ikan koi..
camne ikan sendiri pun tak kenal ni ct?? ^__^

Cik Tetra said...

Ikan tu gemuk2. Mesti kuat makan. Hihi. Wahh rumah ade kolam ikan? Bestnyaaaaa.

nabila biela said...

hehe..xde idea sgt nih...

Tinta Lana said...

Maaf..lana tak sure ikan pa..tapi rasanya pa yg potia sebut tu betul dah.

Lana cuma tahu ikan paus jek,hek3

Tukang Karut said...

ikan tu, kalau goreng tepung pun sedap,...

hana hadi said...

ikan kaloi? kalau na bagi makan kena menyanyi dulu tau

xila dot said...

ikan mahai nih...nak culik boleh??? heee

J.Syazwana said...

bestnye ade kolam ikan.
boring2 duduk termenung depan kolam tu pon syok.
hahahaha

Sayidah Nafisah Ruslan said...

besarnya ikan O.o

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥