01 Mac 2013 - Mimpi : Toreh Tangan

ASSALAMUALAIKUM

bertambah bz nampaknya
sebab asyik duk pikir apa barang nak bawa kat u nanti
esok dah nak bertolak
huhuhu
xbersedia la pulak
hohoho

hari ini ct nak cerita pasal mimpi ct dulu2
maaf entri panjang ler pulak :D

ok mula...ct pernah mimpi berkumpul di suatu tempat dengan orang ramai...macam ada perhimpunan pulak kat situ.. lepas tu,tetibe semua orang berlari bertepiaran sebab ada banyak lembaga hitam yang sedang mengejar..korang pernah tengok harry potter?lembaga yang berpakaian hitam tu? macam tu la rupanya *terpengaruh kot...huhu

perasaan masa tu memang berdebar giler, lari lintang pukang..siapa yang kena tangkap, semua mati..memang takot lah ct..masa tu, ct tengok ada jugak orang yang beritahu kat lembaga hitam tu dimana orang lain bersembunyi semata-mata nak selamatkan diri..lepas tu ct xtahu la nasib dorang

pastu,masa lari-lari, ada ternampak satu tempat...satunya-satunya tempat yang boleh berlindung dari lembaga-lembaga tersebut..macam dalam rumah je..dalam mimpi macam2 boleh jadi kan... ct dan beberapa orang lagi sempat masuk dalam tempat tu....masa tu lega dan keliru kenapa kena kejar..

masa semua orang masing-masing duk melegakan diri,tetibe bunyi suara sepertinya melalui speaker..bergema bunyinya,orangnya xnampak..dia beritahu 'kalau kamu nak hidup kali kedua, kena toreh tapak tangan sebanyak tiga kali'..begitulah lebih kurang ayatnya...huhuhuhu..

yang terselamat mula bising-bising dan ada jugak yang menangis..semua duk fikir nak buat ke x..disebabkan ct tengok ada orang yang sanggup buat.. ct pon kuatkan diri tuk toreh jugak...semua menjerit semasa toreh tu...

dan satu per satu ct toreh tapak tangan kiri dengan pisau lipat... zzzzzzzzzzzzapppppp... torehan pertama sangat perlahan sebab nak tahan sakit...ya allah sakit sangat masa tu.. muka rase tebal da.. ngeri.. bayangkan korang toreh tangan korang tapi jangan cuba pulak, bayangkan je...

*gambaran kedudukan ct toreh
tengok kat tapak tangan korang, yang garisan tu lah ct ikot..huhu

setiap kali ct toreh, ct berhenti,pastu ambil semangat nak toreh untuk kali kedua,pastu berhenti pulak.. nangis2  kesakitan... dan terakhir, selepas toreh untuk kali ketiga.. xsemena-mena ct terus tersedar dari mimpi.. fuh...alhamdulillah.. kalau ct x toreh agak2 hidup lagi ke ct ni ye

masa tu ct xtahu nak fikir apa, benda pertama ct tengok mestilah tapak tangan ct.. nasib baik xder pape... sampai sekarang ct masih xtahu apa makna mimpi tu... kejahilan ku dulu2 kot... mungkin hanya mainan tidur sebab xbasuh kaki atau ada maksud tertentu.. wallahualam..

SEKIAN.. ada jugak entri hari ini :D

cerita x 100% betul..dialog tu ct ingat2 lupa je..dah lama semua ni
kalau ade ayat tunggang terbalik tu maaf la, ct taip dengan sekali nafas je tu :D * tipu sekali nafas :P



p/s : hari ini nak shopping buat kali terakhir..huhu

22 comments:

Ujie said...

Panjang nyee nafas Ct! Hahahaa

Mimpi tu mainan tido je, lawak gak..nak idup kali kedua kena toreh tpk tgn.

dayana yana said...

satu mainan tidur yang menyeramkan...

ANa Ahmad said...

bahaya tu :)

Nurmujahidah Ismail said...

adusss,,,, seramnya,, kalau mimpi seram kena buat2 aksi meludah tepi kiri 3x,,, takut,,, tak nak mmpi pelik2,, tak ske,,

izan mama mia said...

ngeri jugak laa mimpi ct..siap kena toreh2 tapak tgn..

nini said...

takutnya....

selamat belajar yer....dah sem berapa....

Remy hazza said...

wah dasat mimpi tu ctk...... boleh bawa maut..... he3.... selamat pulang ke u!

Wirda Amir said...

Slm ct...

Mimipi ngeri ke apa tu?hehe

Mimpi cuma mainan tidur....

NAL said...

moga2 segalanya berjalan lancar..amin

Tukang Karut said...

1st time dapat baca entry sepanjang ini di blog ctk ni...

eLL said...

scarynyeeeee.

selamat sambung study lagi

Tinta Lana said...

Salam.

CTK, urmm..nak hidup buat kali kedua..kena toreh tapak tgn 3x..

Ni saja dah nampak mainan syaitn kat sini,hehehe. Hidup mati ats kuasa DIA. :)

#Weee..dah nak masuk U ea.. kompem hati dup dap,hehehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

hehe...mimpi mainan tido...:)

Marliyana Mk said...

ayokkkkk...haaa..adelaa bende tuuu


heheheh...
mimpi mainan tidur je...
jgn fikir dgt ye ctk

Harith Iskandar said...

huh xtahan tu kalau toreh tangan..sakit wooo
sy rase kan maksd mimpi tu mesti someday ctk putus cinte 3 kali...ekeke gurau jer maaa :p

[PCL] said...

ni mimpi besh..tak biasa lg...jatuh dr tmpt tggi tu selalu lah..haha

J.Syazwana said...

fuhhh ngeri gile mimpi.
huhuhu

miz ruha said...

mimpi yang ngeri...

eita said...

ni mesti tengok citer fantasi banyak sangat ni/..hehehe

xila dot said...

dapat 3juta barangkali kuikui dah lupakan...ini semua syaitonnnn tau tau

Lyana's Page said...

ngerinya mimpi tu.. yana masa kecik2, pernah mimpi kena kejar dgn vampire dkt shpg mall. seram sgt..huhu

selamat kembali ke u CTK :)

Sayidah Nafisah Ruslan said...

eeeeee...ngilu rasanya.. huhu

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥