02 Mac 2013 - "Giveaway Blog Dear Xila"

ASSALAMUALAIKUM

ok.hari ini, ct nak join last  G.A sebelum masuk u
dia kawan blogger ct yang ct kenal dari tahun 2011 :D
dulu dia dikenali dengan nama Paris Lipton
hehehe

ok2, ini bannernya :
klik banner kalau mau join :D

Syarat-syarat penyertaan (wajib) :
1) Buat satu entri bertajuk "Giveaway Blog Dear Xila".
2) Letak banner giveaway kat atas tu dan backlinkkan ke entri ni
3) Follow Blog Dear Xila dan Blog Sponsor
 *mudah je kan..hehe
 
Hadiah-hadiah ?
1) Eksklusif : 1 rantai leher (necklace) Hello Kitty. 1 pemenang.
2) 1 helai Cardigan dan 1 helai blouse Korean. 2 pemenang. 
3) Top up RM 5 x 5. (celcom/maxis/digi). 5 pemenang.
4) Review blog newbie/follower kurang 800. 8 pemenang. 
5) 1 hadiah misteri buat top refferal. 1 pemenang.
 
 
TARIKH TAMAT : 30/03/2013


7 comments:

kopi pasta said...

semoga berjaya...kalu ada tuah utk menang, hadiah tu jgn lupa kongsi. bagi aku 20 percents pun jadi la :P

Remy hazza said...

selamat bersegmen... remy kena join nie......he3

heirizalieyana said...

dari GA yg sama
http://cyanxkamo.blogspot.com/2013/03/giveaway-blog-dear-xila.html

xila dot said...

hehe maseh join...semoga ade luck oke heee

Sayidah Nafisah Ruslan said...

gudluck ct! :)

Leods said...

waa mcm nama saya XILA hehe

Husna Izzati said...

Dari GA yang sama..good luck ^^ http://akusukaketawa.blogspot.com/2013/03/giveaway-blog-dear-xila.html

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥