28th April 2013 - Dah Balik Kolej

ASSALAMUALAIKUM

kawan-kawan jangan salah paham ye
ct pergi kursus tu bukan sebab nak kahwin dalam waktu terdekat ni
saja buat awal2 dengan kawan :P

hari ini ct dah balik kolej
cuti midsem dah habis
tibalah waktu untuk memerah kembali otak

tapi yang xsyoknya
handphone dan ipod yang ku tinggalkan di kolej didapati hilang
xkan monyet pulak yang masuk curi
moden betul
huhuhu
baru je den terpikir nak jual handphone tu..sedih! :(

p/s: balik lah kepadaku
*siapa2 yang ambil tu tolongggg kembalikan.. please ...
macam2 dalam tu :(


p/s : happy birthday abangku,jali
semoga sentiasa dirahmati Tuhan  :)

4 comments:

Hanif Idrus said...

Adussss... Tinggal sekejap tu pun dah hilang.
Sabar yek..

juanz said...

siannya ct ilang plak ipad.... jgn sedih2 yer, beli je tablet china RM299 7 inci tu... :-)

Siti K said...

Hanif : btul tu, bru seminggu..huhuhu

Siti K said...

juanz: bukn ipad la...ipod mp3 tu je..hehe..

♥ Pengomen2 CTK ♥

Get this commentators widget

♥ Followers ♥

♥ Kisah Perempuan ♥

♥ Kisah Lelaki ♥

♥ Teman Baru ♥

♥ Surah Hari Ini ♥